Toimitus- ja käyttöehdot

Verkkokauppa
SAVON STUDIO Oy (Y-tunnus 2796488-9)
Askonkatu 13 F
15100 Lahti
[email protected]
myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitustapojen muutoksiin.

Ohjeita tilaamiseen
Siirrä tuotteet ostoskoriin. Valitse kassalla aina mahdolliset näytteet ennen mahdollisen etukoodin syöttämistä. Tarkista tilauksen sisältö tarkasti. Jokainen tilauksen sisältämä tuote on listattu ostoskoriin ja mahdolliset alennukset näkyvät tuoteriveillä. Tilauksen sisältöä ei voi muuttaa tilauksen tekemisen jälkeen. Jos sinulla on haasteita kassalla, kokeile päivittää sivu ja tarkista sisältö uudelleen. Huomioithan, että alaikäinen tilaaja tarvitsee tilauksen tekemiseen huoltajan luvan. Hyväksymällä nämä tilaus- ja toimitusehdot, tilaaja vakuuttaa olevansa täysi-ikäinen, ja alle 18-vuotias vakuuttaa tilaavansa huoltajan suostumuksella.

Haluaisin kokeilla tuotetta ennen ostamista
Valitettavasti meillä ei ole showroomia, mutta asiakaspalvelumme voi lähettää sinulle pienen videon esim. tuotesävyjen eroista. Olethan silloin meihin yhteydessä viestillä Instagram-tilillämme: @studio_savon Instagramissa voimme laittaa sinulle linkkejä tuotteen lisätietoihin ja opastusvideoihin, joiden avulla pystyt vertailemaan tuotetta.

Miksi etukoodini ei toimi?
Tuliko ostoskoriin teksti: “Etua ei voi soveltaa ostoskorin sisältöön.” Tämä tarkoittaa, että tuote, johon yrität etua käyttää, ei ole ostoskorissa. Lisää se ensin ostoskoriin ja syötä sitten etukoodi.

Ostoskorissani ei näy kaikkia tuotteita
Hupsista! Joskus nopeat klikkaukset eivät ole lisänneet kaikkia tuotteita koriin. Vaihtoehtoisesti tuote on saattanut loppua juuri sen lisäyshetkellä. Tarkistathan, onko tuote ostettavissa ja yritä lisätä se uudelleen koriin.

Voinko noutaa tilaukseni jostain?
SAVON toimii ainoastaan verkossa eli meillä ei ole noutopistettä. Toimistollamme Lahdessa ei ole varastoa. Palautukset tulevat meille Lahteen, koska palautetut tuotteet eivät mene uudelleen myyntiin.

Maksaminen ja maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oy. Muutos- ja reklamaatiotapauksissa olethan aina yhteydessä suoraan meihin [email protected]

Verkko- ja korttimaksamisesta vastaa Paytrail Oy (2122839-7)
Paytrailin palveluun kuuluvat:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksut
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron ja Mastercard
  • Lasku/osamaksupalvelut: OP Lasku, Walley ja Jousto

Tuleeko tilauksesta vahvistus?
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tarkistathan myös roskapostin. Yleisin syy, miksi et saanut vahvistusta, on näppäilyvirhe sähköpostiosoitteessa. Jos et saanut tilausvahvistusta, olethan meihin yhteydessä: [email protected] Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavan valintasivulla. Toimituskulut vaihtelevat toimittajan mukaan. Voit valita tilauksesi toimitustavan seuraavista vaihtoehdoista:

  • Posti
  • DB Schenker
  • Budbee Box

Huomioithan, että toimitustapojen saatavuuksissa voi olla eroja toimitusosoitteesta riippuen. Valitettavasti emme voi muuttaa paketin noutopistettä, mikäli se on ohjattu eri noutopisteeseen pakettiautomaattien ollessa täynnä.

Huomioithan, että tilauksesi lähtee 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta ja emme voi pysäyttää tilausta sen jälkeen kun se on tehty. Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.

Miten nopeasti saan pakettini?
Nopea toimitus on meille kunnia-asia. Siksi meillä on ulkoistettu varasto, joka on erikoistunut nopeaan toimitukseen. Kun teet tilauksesi ennen klo 12:00, se on useimmiten sinulla jo seuraavana arkipäivänä. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat toimittajasta riippuen 1-3 arkipäivää. Mikäli tuote on jostain syystä loppu varastosta, ilmoitamme tästä pikimmiten. Jos pakettiasi ei kuulu, olethan pikimmiten meihin yhteydessä: [email protected]
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Palautus- ja peruutusehdot
Tilatessasi verkkokaupasta, sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitus- ja tilausehtoihin.
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Olethan aina näissä tapauksissa ennen palauttamista yhteydessä:

[email protected]

Hygienia-, ihonhoito-, hiustenhoito-, kosmetiikkatuotteiden osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Avattua tuotetta ei voi palauttaa.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Myös kaikkien lappujen ja hintamerkintöjen tulee olla paikoillaan. Tarkista, että palautat kaikki osat, myös mahdolliset käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit sekä kylkiäistuotteet. Käsittelethän palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti.
Mikäli olet käyttänyt tuotetta, käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka. Palautusohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Vastaat myös tällöin palautuksen aiheuttamista toimituskuluista.

Olethan ensisijaisesti yhteydessä [email protected] sähköpostiosoitteeseen jos palauttamisesta ilmenee kysyttävää.

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen ([email protected]) tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palautusosoite:

SAVON STUDIO OY
Askonkatu 13 F
15100 Lahti p. 050 534 4652
[email protected]

Huom! Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä.

Lunastamaton paketti
Ymmärrämme, että joskus tulee unohduksia. Lunastamatta jättäminen ei valitettavasti kuitenkaan ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty peruutusilmoitusta, joudumme maksamaan palautusmaksun toimittajalle sekä hyllytysmaksun varastollemme. Jos pakettia ei ole lunastettu, tulee tilaus aina tehdä uudelleen. Asiakaspalvelussa me autamme sinua koostamaan uuden tilauksen.

Olethan siis yhteydessä: [email protected]

Katsomme aina tapauskohtaisesti veloituksen lunastamattomasta paketista, mutta huomioithan että meillä on oikeus veloittaa 10€ maksu, jos tilausta ei tehdä uudelleen.

Virheelliset tuotteet
Eipä hätää! Hoidetaan homma kuntoon eli mikäli olet saanut meiltä väärän tai viallisen tuotteen, olethan ystävällisesti yhteydessä sähköpostitse asiakaspalveluumme: [email protected] Kirjoita tuotteen vioittumisesta kuvaus tai väärän tuotteen saadessasi, mitä tuotetta tilasit. Olemme sinuun yhteydessä ja toimitamme uuden tai vastaavan tuotteen kuluitta mahdollisimman pian. Huomiothan, että kaikkia viallisia tai väärin keräiltyjä tuotteita ei tarvitse palauttaa (eikä palautusta kustantaa itse) eli ethän lähetä tuotetta, ennen kuin olemme lähettäneet sinulle palautusohjeet, kiitos.

Vioittunut tai kadonnut paketti
Vahinkoja sattuu kuljetusyhtiöissäkin. Jos tilaamasi tuote on kadonnut kuljetuksessa tai vioittunut kuljetuksen aikana, ilmoitathan ystävällisesti siitä meille: [email protected] Me etsimme kadonneen paketin tai teemme kuljetuksesta reklamaation puolestasi.

Yhteystietomme
SAVON STUDIO OY
Askonkatu 13 F
15100 Lahti p. 050 534 4652
[email protected]

Parhaiten tavoitat meidät asiakaspalvelun sähköpostilla.

Mitä tietoja minusta tallennetaan?
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.